کاربران آنلاین : 4885

دو فیزیکدان مطرح در آمریکا و انگلیس نتیجه تحقیق خود را در خصوص وجود روح که از سال 1996 آغاز کرده بودند به تازگی منتشر کرده اند.

روح از نظر علمی-ایرناک روح از نظر علمی-ایرناک اگر ما مغز انسان را یک "کامپیوتر بیولوژیکی" فرض کنیم، نفس یا روح انسان نیز مانند برنامه ای است که توسط یک "کامپیوتر کوانتومی" در مغز وی اداره می شود. عجیب تر آنکه روح یا نفس انسان بعد از مرگ جسم از بین نمی رود بلکه به کائنات بر می گردد.

روح از نظر علمی-ایرناک روح از نظر علمی-ایرناک این ادعایی است که به تازگی توسط دو فیزیکدان انگلیسی و  آمریکایی با نام پروفسور استوارت همروف و دکتر سر راجر پنروز که یک خداناباور است مطرح شده است. استوارت همروف؛ فیزیکدان و کاردان آمریکایی و استاد بیهوشی و روانشناسی در دپارتمان دانشگاه آریزونا و سر راجر پنروز؛ فیزیکدان و ریاضیدان برجسته انگلیسی و استاد دانشگاه آکسفورد براساس یک نظریه کوانتومی که از سال 1996 روی آن تحقیق می کنند ادعا می کنند که روح انسان در میکروتوبول ها یا ریزلوله های سلول های مغز قرار دارد.

روح از نظر علمی-ایرناک روح از نظر علمی-ایرناک بنا به گفته این دو دانشمند بعد از مرگ کلینیکی انسان و هنگامی که قلب از کار می ایستد و جریان خون متوقف می شود، میکروتوبول وضعیت کوانتومی خود را از دست می دهد اما همچنان اطلاعات را در خود نگه می دارد. این اطلاعات نابود نشدنی است و سپس در مقیاسی وسیع در کائنات منتشر می شود.

روح از نظر علمی-ایرناک روح از نظر علمی-ایرناک چنانچه فردی از حالت نزدیک به مرگ دوباره زنده شود، این اطلاعات مجددا به جایگاه خود در میکروتوبول باز می گردد و در اصطلاح فرد تجربه نزدیک به مرگ را پشت سر می گذارد اما در صورت مرگ فرد، اطلاعات در محلی خارج از بدن که ما روح می نامیم ذخیره می شود.

روح از نظر علمی-ایرناک روح از نظر علمی-ایرناک منبع:Peace Quarters