اکتشافات تازه‌ای از مریخ دانشمندان را به این فکر واداشت که احتمالا موجودات زنده در گذشته روی آن زندگی می کردند.

کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک ثبت و ارسال تصاویری عجیب توسط کاوشگر مریخ پیمای کیوریوسیتی، محققان ناسا را به این فکر انداخت که آنچه در این عکس‌ها دیده می شود یحتمل مربوط به فسیل موجودات فضایی است.

کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک "Barry DiGregorio "محققی که در زمینه زیست‌شناسی فضایی تحقیق می‌کند ارتباط مشاهدات را با فسیل جانوران فرازمینی تایید و بیان کرد جایی برای انکار این موضوع وجود ندارد.

کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک اما محققان دیگر هنوز در تشخیص ماهیت مشاهدات، میان کریستال سنگ و فسیل موجودات بیگانه شک دارند و البته نظریه‌هایی مبنی بر انباشته توده‌های معدنی وجود دارد.

کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک کشف احتمالی فسیل در سیاره مریخ! + تصاویر-ایرناک به هر حال تا ارسال تصاویر دقیق تر و بررسی توسط کارشناسان حرفه ای روی آنها نمی توان به قطعیت در این بار نظری اعلام کرد.

تصاویری که احتمال وجود موجودات فرازمینی در مریخ را قوت بخشید!